Kväll

Nu blåser det här... Givetvis! Och i södra delarna av landet är det storm... Jag undrar hur mycket försenad jag kommer va till Reftele imorrn!

Jag har en sovande Snygging bredvid mig. Kan förstå det, med de tider han har haft denna veckan. Och imorrn ska han va nere på centralen 05.05. Usch usch usch! Det är typ tre timmar innan jag ska va där... Ska skriva saker på bussen imorrn. Effektivt och bra!

Näe, undrar om han vaknar så vi ska kolla Oz, eller om han kommer fortsätta sova... Bra fråga! Jag laddar kaffebryggaren så länge, jag.

Det snöar i Reftele... Åh, så trevligt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det blåste så mycket att det knappt gick att öppna ytterdörren till scoutlokalen :S

Postat av: J

dags att uppdatera snart?

2008-02-05 @ 08:43:56
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback