Handboll och köttgryta

Det består min kväll bland annat av. Sen kanske man ska ta en av mockarutorna jag bakade igår. Mums! Nästan lika bra som farmors ju. ;-)

Sverige spelar dåligt jämfört med förra matchen. Skador och utvisningar redan. Dumt. Men hoppas de kommer igen snart.

Var och handlade innan också. Det blåser en del här. Fast inte jämfört med i Småland då. Men här uppe är man inte lika van...

Mycket ute och fara med jobbet nu. Antar att det är såhär i början av terminen. Det lär ju inte vara lugnare förrän framåt v 10... Humm. Imorrn ska jag till Tokholm bland annat. Cityscouting.

Kanske ska till Reftele om ett par helger. Mm, det kan bli trevligt!

Jag saknar landslagets storhetstid... När det var alla gubbar man kände igen, och så Bengan givetvis! Och Den flygande köttbullen... Och Lövet. Jag och Milla var stora fans!

Ska man kolla fotbollen inatt? Se om man ser Matte på läktarna. Weeha. Det hade vart skoj att va där.

"Smula sönder baguetterna!"

Kommentarer
Postat av: en annan adam

Fotbollen inatt är given.. två blåvita från start :D

2008-01-19 @ 23:01:57
Postat av: J

Haha, precis. Det gillar vi!

Postat av: Elin

Åhh, en mockaruta kan du få ge till mig också ;)

2008-01-23 @ 12:39:39
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback