Feber

Jos är lite ynklig och sjuk. Hade ont i kroppen när jag vaknade, somnade sov kanske en timme innan tre eller nåt... Gick upp, tog en Iprén och tänkte "jag har kanske feber". Japp, inte så mycket, men 37.5 och vanligtvis har jag strax under 37. Men inga symptom i övrigt.... Undrar vad det kan vara för nåt. Jaja, det löser sig. Jag behöver iaf inte frysa!

Om knappt en timme är det  På Spåret. Med Filip&Fredrik. Skoj skoj, we like.

Hockey. Riktigt kul med finalspel, de små pojkarna är så duktiga så. Och min VIK-sambo är givetvis glad över att Bulan och Mickis är så starka.

Mycket sport de här dagarna. Kalla är så bra så... ;-)

Näe... sova lite till kanske!

Kommentarer
Postat av: Oleellinor

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback