Bättre

Ja, friskare men den där värken bakom ögonen har inte riktigt släppt än. Jag jobbar hemifrån idag, för att vara redo för en vecka på flera håll. Borås, Jönköping, Skövde, i en liten miniturné. Och sen på söndag ska jag till Flen och på måndag och tisdag kanske till Vagnhärad. Jobbet börjar ju inte lugnt, direkt. Men det ska ändå bli skönt att komma ut och röra sig lite. Frågan nu är hur resorna kommer gå till rent praktiskt... Jaja, det löser sig!

Personlig coaching. Det låter nåt det. Sån ska jag få på torsdag, av F. Därför håller jag på att fundera över mig själv. Spännande sånt där. Undrar hur han lägger upp dagen. Säkert är iaf att det kommer bli givande! Och att jag kommer att få busa lite med Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback