Avslagen Cola

Jag gillar inte Coca cola eller dryck i den stilen, över huvud taget. Dels gillar jag inte smaken, och dels är det så förknippat med den avslagna dryck jag dricker nu. Nu, enbart när jag är magsjuk. Det är allt jag fått i mig idag. Usch. Detta lever vissa människor i princip på.

Haha. Min dag är gjord när gubbarna skämtar i Bygglov. De säter upp en tv, och dialogen blir
"Det står här vad det är för film också"
"Va?"
"Ja, det står vad det blir för film här. Protection film"
Ojoj. Humorn är lägre än vanligt.

Snyggingen har varit väldigt snäll mot mig idag. Hoppas jag inte smittar honom i gengäld.

Hoppas det går bra imorrn... Men det lär det ju göra! Mycket kompetenta kollegor jag har. Gillar SPLR08-gruppen!

Kommentarer
Postat av: isak bin laden

Lilla snuttan då, inte skall du dricka cola!
Magsjuka är en sak, men cola är fan inte acceptabelt!
Skärpning!
Asroligt skämt, btw :D

2008-01-11 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback