Värmland

Åkte i måndags kväll för att rekrytera barn. Träffade Ola på stationen, sen gick vi till vandrarhemmet, pratade lite och sov sen.
   Upp tidigt för färd runt bland skolorna, både på besök i klasserna och för lämning av lappar. 
   Efter kopiering av fler lappar blev det en tur norrut, och vi övernattade på Ransberg. Trevligt att vara de enda gästerna som åt och ändå fanns det en frukostbuffé att välja ifrån... Sen att det typ alltid blir macka ändå hör ju inte hit! ;-)
  Fler skolor i småorterna och sedan tillbaka till Karlstad och hemfärd. En trevlig resa med förhoppningsvis gott resultat!

När jag klev av tåget såg jag de där "Andra generationen" eller vad de heter, som ska sjunga kebab-pizza-låten på lördag... Stan håller på att bli schlagergalen och jag kan bara beklaga att jag inte ska dit..!

Idag har jag pratat med min sötis Towe! Varför ska det va så långt mellan Västerås och Göteborg? Vi måste hinna ses innan du åker!

Hade ett samtal med min Mamma innan också... Här ska dom på hockey och så får jag erbjudande om att följa med och så kan jag inte. Usch! Men man kan ha roligt ändå! Haha.

Nu ska vi kolla Oz och sen sova... Snyggingen ska upp tidigt imorrn och hälsa på där tågen bor! ;-) Och jag är jättetrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback