Tokholm

Vi har i dagarna haft konsulentsamling. Bara vi i förbundet den här gången. Vi har uppdaterat oss på läget, haft trevligt tillsammans, haft tråktigt tillsammans, och haft mer och mindre givande pass. Jag känner att den stora vinningen för mig var den sociala biten, och inte den rent informativa.
Upptäckte också Melodifestivalspelet, det var mycket roligt! Vårt lag ledde jättestort, men sen föll vi på eget grepp då kortet "byt plats på spelpjäserna" kom upp. Usch!
Lönesamtal också. Inte löneförhandling dock. Vi tittade på vad jag åstadkommit och om de tycker att jag sköter mitt arbete och når upp till mina satta mål. Det tycker de. Hoppas det blir någon extra krona där!

Idag ska jag till Muppsala också. Ska försöka hinna en dejt med Carro innan jag har möte med kåren. Seglarprojekt, det kan bli bra... Och samtidigt lockar ju Gotland, men det är ju preliminärt samma vecka. Jaja, inget av projekten är ju uppstartade, så. Vi får se. Jag ska ju hinna ha semester nån gång också...

Förändrade arbetsuppgifter för fortsatt arbete..? Hur ska man ställa sig till den frågan? Kul att de vill ha mig kvar, men när är det dags att göra något annat?

SPLR. Hoppas allt löser sig där. Nu ser det ut som att jag ska till Värmland och rekrytera på måndag och tisdag. Spännande. Ska bara prata med Linn först.

Phew. Jobbjobbjobb är vad som finns i min hjärna för tillfället. Skönt att det är helg imorrn kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men... klart att du ledde på ett sånt spel ;) ngn som är förvånad? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback