Tips

Vidare:
1. BWO
1. Patrik Isaksson

3. Ainbusk
3. Eskobar

5. Thérése Andersson
6. Frida feat Headlines
7. Caracola
8. Mickey Huskic

Usch, idag var det värre än vanligt! Men jag tippar på hyfsat rutinerade folk... Yeah.

Mwuhaha. Peter tar över o gästtippar. Jos har ju ingen koll alls.

Vidare:
1. BWO ( -Tyvärr)
1. Ainbusk

3. Patrik Isaksson 
3. Caracola

5. Frida feat Headlines
6. Eskobar (Man kan ju hoppas på minst andra chansen, men troligen inte)
7. Therese Andersson
8. Mickey Huskic

När vi ändå är inne på schlager o skandaler. Jag startar härmed en UPPROPS-KUPP, jag vill att ni går in i kommentarer härunder och starar ett upprop mot den här designen, snyggt eller inte, det går inte att läsa bloggen.

...Om inte så kommer jag fortsätta mina inhopp här i bloggen... Det vill ni inte se ;)

Kommentarer
Postat av: Peter

Byt design på bloggen! ;)

Postat av: T

jag måste nog hålla med peter här... det är lite klurigt att läsa, och vi vill ju inte att peter ska gå in och gästspela för ofta här! :)
puss

2008-02-23 @ 20:20:01
URL: http://towebengtsson.blogg.se
Postat av: Mamma

Håller med Peter!!! Byt design på bloggen, går inte att läsa.

2008-02-23 @ 20:51:24
Postat av: Märta

Jag är oxå fetpå, det är liiite klurigt att läsa, man får lixom scrolla upp och ner för att pricka in rätt bakgrund för att kunna läsa bra..!

2008-02-24 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback