Soool!

Än så länge jobbar jag från sängen... För mig  funkar det faktiskt väldigt bra, givetvis så länge det gäller att skriva ihop saker, ringa lite och sådär. Men sen ska jag nog röra mig ner mot kontoret, tror att jag behöver skriva ut lite.

Jag ligger och tittar ut genom fönstret. Det ser ut att vara nästan vår där ute. Igår var det jätteskönt, idag är det mer påskväder... Det vill säga blåst. Men ändå. Nu känner jag hur mycket jag har saknat solen.

Dock har vi fortfarande inte haft någon riktig vinter, så jag hoppas att det kommer snö som ligger kvar i alla fall en vecka, innan det sakta smälter bort med hjälp av solen och inte slaskar..

Idag är det Alla hjärtans dag. Dock kan jag nog inte vänta mig något från Snyggingen, då han anser det vara ett komersiellt jippo... ;-) Kanske jag dock överraskar honom, då kommer han inte undan! Moahaha.

Jag saknar mina nära och kära runt om i landet. Kom hit och hälsa på vettja!

Today is a good day..!

Kommentarer
Postat av: systren

Men jag får ju inte komma upp åå hälsa på när jag kan.. ;)

Postat av: raukan

YES, Västerås kommer gunga på lördag! Du får väl stå utanför och digga.. ;)

2008-02-14 @ 11:37:11
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback