Musiken

De bästa bidragen var Amy Diamond och Velvet. Hade alltså inte helt rätt innan, men var inte helt fel ute heller. Men Face84 var riktigt dåliga!

Nästa vecka är de i Bästerås och jag ser fram emot bidragen. Många kändisar!

Det blev inte kex och ost, vi gick till Lena och Ronny istället. Så nu har vi tittat tv och spelat Monopol. Det gick sådär, men jag åkte iaf inte ut först! Undrar om jag börjat tappa min sällskapsspelsnerv... Kanske för att jag har tur i kärlek nu istället? ;-)

Har tittat på de första ultraljudsbilderna nu också! Man kan se att det är en liten bebis som ligger där inne... Men de ville inte veta vilket kön den var, så nåt sånt ser man inte... Jag tror ändå att det är en flicka och att hon föds den 17:e juli. Så nu hoppas vi att Lena lyckas hålla inne med ungen tills dess också... Haha..

Kanske får vi låna bilen tills imorrn så jag kan åka och hämta alla mina papper som jag och Ola ska dela ut i Värmland i nästa vecka... Om rektorerna ringer tillbaka också!

Näe, jag borde sluta tänka på jobbet såhär på helgen! Enough...

Kommentarer
Postat av: Elin

mmm, face84 var sämst :P

Postat av: Robert

Tjo, tänkte svara här. Tror inte att "NSF ska bort" är det minsta utbrett i IOGT-NTO-rörelsen, snarare har man en känsla av att NSF är långt bort däremot. Men som sagt, jag tror att scouterna tycker samma sak om kopplingen till IOGT-NTO-rörelsen, man dras ju i från två håll.

Men jag håller med dig. Utan scouterna en svagare rörelse, det är jag helt övertygad om.

2008-02-10 @ 19:16:40
Postat av: Linn

Håller helt med dig - Face 84 var kassa! Jag fick hålla för öronen.. Och vem vill ha alla gamla ex i en hönsnätsbur på vinden?! :)

2008-02-11 @ 09:26:13
URL: http://linnkarlen.blogg.se
Postat av: Linn

Bra skrivet om NSF på Dambergs sida. Himla tråkigt att sådana åsikter finns inom rörelsen då det känns som vi börjar komma närmare och närmare varandra...

2008-02-11 @ 09:40:33
URL: http://linnkarlen.blogg.se
Postat av: Asbjornemine

Very interesting site --- quite informative

2009-03-12 @ 12:59:51
URL: http://asbjornemine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback