Lördagsmorgon

Jag är ju ingen morgonpigg människa vanligtvis. Men idag har jag varit ute och handlat tvättmedel och mjölk, lagt in två maskiner tvätt och löst Melodikrysset. Det är inte dåligt, det. Sen blir det väl lite städ och disk innan Erik med eventuellt sällskap kommer hit och kollar Schlager ikväll! En liten gissning kommer senare, men jag kan ju säga att jag håller på tre bokstäver...

Skönt att vara hemma igen! Iofs har det varit väldigt trevligt i Värmland också, både funk och barn har varit jättebra!

Undrar hur de har det i Reftele efter stormen... Får nog slå en signal och kolla läget!

Näe, nu, in i tumlaren!

Kommentarer
Postat av: J

jag höll BOKSTAVLIGT på att blåsa bort! Förklarar om du ringer! :P Har Elin hört av sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback