Lördag

När man är projektledare får man räkna med att mammor ringer halv tio en lördagsmorgon för att prata läger...

Men, jag kom på att när jag ändå var vaken kunde jag lösa Melodikrysset. Det var första gången på egen hand och som inte var live. Riktigt trevligt, men man skulle ha någon gamling med sig som kan revynummer och visor och sånt... Och så kan jag hjälpa till med BWO typ!

Nu ska vi snart iväg och handla med Lena och RonnySnyggingen behöver ju ha lite mat när han är gräsänkling, och jag behöver Zon eller liknande för min skuldra. Börjar bli dags för massage igen... Eller i alla fall en dockningsstation med tangentbord och mus!

Tänk om någon hoppar på mig ute på Hälla och ger mig ett par biljetter till ikväll... Då blir jag glad!

Vi hinner inte se skiddagen nu dock... Jaja, det löser sig. VM har ju inte gått så bra hittills ändå, så...

Näe, kamma håret och mascarera sig lite nu kanske.

Just det ja... Gårdagens bästa:
www.vf.se Och för en gångs skull betyder förkortningen "vf" inte världens bästa hockeylag utan platsen på vilken Bröderna Schulman återigen bloggar. Yeeeah!

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit, Melodikrysset, DET är vuxenpoäng... :)

Postat av: Sigvehilde

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-04 @ 10:48:49
URL: http://sigvehilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback