Lime

Hela centrum är fyllt av limegröna ballonger - Melodifestivalens officiella färg i år. I typ alla affärer och caféer och VLT och överallt. Och de delar ut saker. Jag har fått erbjudande av Telia om att vinna en telefon, gått utanför en trailer där Rongedahl skrev autografer (Ola är där om en halvtimme...), och fått ett paket med ny kexchoklad som ser ut som salta pinnar doppade i choklad. Låter väldigt mysko, men tack vare att det är en liten bit utan choklad i ena änden är de väldigt smidiga att äta.

Jag vill åka imorrn! Men det är dyra biljetter... Och så finns det inga kvar typ! Jaja..

Soooool!

Snart ska jag hem och tvätta... Men först, anmälan till Högskoleprovet!

Kommentarer
Postat av: systern

jag har minsann både tvättat och strykt idag! sa ju att jag är duktig! ;)

Postat av: en annan adam

Högskoleprovet minsann.. kanske ses där :)

2008-02-15 @ 18:19:34
Postat av: Anna

Ah, är det därför de byggde bullerplanket här utanför mitt fönster i limegrönt kanske?

2008-02-15 @ 20:42:30
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Libanmargit

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-04-08 @ 11:09:41
URL: http://libanmargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback