Konstigt...

Efter veckan som gått verkar jag ha förändrat min dygnsrytm... Somnar tidigt, vaknar tidigt. Mycket märkligt! Blir det så med åldern? I så fall verkar det som att jag börjar bli gammal..!

Idag ska vi ut till IKEA. Köpa Kent-biljetter och glas. Och kanske nåt mer, kanske ett brett underlakan till... Och en present till Björn som fyller 40 ska också införskaffas.

Igår kväll var trevlig! Nånannan, Erik och Sara var här. Vi åt pizza och kollade Melodifestivalen och skrattade åt Björn Gustafsson. Jag kommer inte ifrån det, han är grym!
Och nu när Nånannan bor så nära som i Enköping får vi se till att träffas oftare. Det ligger ju betydligt närmre än Gbg om man säger så!

Felan är nere i Barcelona hos Josse, men det hindrar ju inte från att diskutera hur bra BWO är. Vi bör ta den där lunchen snart, jag får helt enkelt åka till Tokholm.

Faktiskt är det så att båda låtarna som gick vidare igår sitter kvar i hjärnan... Skillnaden är att jag vill komma ihåg den ena men inte den andra... Ooh, ooh, lay your love on me...

Gbg om KP-projektet i veckan? T, då tycker jag vi måste ses! Innan du åker lååångt, lååångt bort!

Snart är det dags för uppstigning!

Kommentarer
Postat av: Jesperdaniela

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback