Idag smäller det

Det finns knappast någon tvekan om vad det är va?
Jag och Snygingen har tippat vilka som vinner, innan vi hört låtarna.

Vidare direkt:
1. Poodles och E-Type
1. Amy Diamond

Till Andra chansen:
3. Christer Sjögren
3. Face84

Inte vidare alls:
5. Velvet
6. Brandur
7. Michael Michailoff
8. Suzzie Tapper

Det här är alltså så vi tror att det går, inte hur bra låtarna är. 

På tal om smällar..! Skidskytte-VM i Östersund har ju börjat nu. Illa att Spruttan inte behövde rekryteringshjälp denna veckan... ;-)

Jag har lågt blodsocker. Då blir jag sur... Men snart ska jag få mat, då blir jag glad igen! =) Och ikväll ska vi äta det sista av Dammis ost och kex. Mums!

Nähä, duka... Så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

ska bli skoj :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback