Göteborg

Mycket märklig resa. Åkte ner igår,  Alex mötte helt oväntat upp på stationen. Sen kom Märtis och T, och vi gick och åt på Jensens. Köttköttkött, mums!

Sen åkte vi hem till Märtis och Alex och kollade Grey's. Grymt bra! Satt uppe och pratade massa innan vi somnade vid två.

Vaknade vid sex av att T smällde igen dörren för att åka och jobba. Bytte luftmadrassen mot soffan och sov några timmar till. Åkte ner till SoHo och åt frukost och jobbade med Cariina och Johan, vårt lilla KP-projekt. Kommer nog bli asbra, bara KP vill vara med..

Gick för att äta lunch i Saluhallen, och där springer jag på Isaken. Det var längesen, men kul att se honom igen!

Sen gick vi och satte oss i en hotell-lobby och jobbade lite till för att sammanfatta. Plötsligt föll en galen norrman nästan över oss. Mycket spännande man. Antagligen den rikaste man jag träffat då han verkade vara miljardär. Investerare. Humm... Han ville diskutera en massa och sa att vi inte kan pracka på folk att bli nykterister. Psykoanalytiker var han tydligen. Ja, näe, märklig man det där!

Sen gick jag och Cariina lite på stan innan jag satte mig på Centralen och kollade på folk. Tågresan var jätteseg och lång. Usch!

Imorrn är det visst Knet igen... Och på lördag är det kalas. Trevligt!

Nu är jag trött.

Kommentarer
Postat av: Peter

"Imorrn är det visst Knet igen..." - Pft. Ingen har tvingat dig att följa med.

2008-02-28 @ 22:23:43
Postat av: Peter

"Imorrn är det visst Knet igen..." - Pft. Ingen har tvingat dig att följa med.

2008-02-28 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback