We wish you a merry christmas

Sjöng vi på vår julkonsert idag. Det gick bra, väldigt bra till och med.

Vårt hus finns i tidningen... Om man klickar
här och bläddrar fram till bilden där bildtexten handlar om två familjer som dekorerar ihop så är det vår dörr och köksfönster där lite till vänster. Vi har dock inget att göra med dekorationerna! Men det är vad vi ser så fort vi går utanför dörren i mörker.

Pokern gick bra, eller ja, jag är nöjd! Var tvungen att gå all in efter typ fem händer, men som tur var vann jag där, och tjänade en del på det. Slutade på 32 plats av 80, får väl ändå räknas som godkänt i min första riktiga turnering. Ason kom 8, och eftersom vi bestämt att dela på vinsten gick vi jämnt ut mot insatsen. Bra där!

Jag läser Twilight för tillfället, asbra! Nu är jag fast, och har blivit ett stort fan av Edward, en av huvudpersonerna i boken. Tror jag ska läsa en sväng nu faktiskt. Sen ska jag sova! Skönt att va hemma.

Upp tidigt och gå luciatåg imorrn, ska va på stan vid åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback