Lille tomtenisse, lille snubbe sno

Solen skiner jättestarkt och det är blå himmel och lagom kallt. Jag har krasat sönder is på vattenpölar, och nu är det bara lite snö som fattas. Men vi hoppas på det bästa!

Man får ha mössa på sig inomhus om man är tjej!

Jag måste bli bättre på det här med att skicka julkort. Vi har ju fått flera stycken, men bara skickat ett. Dock får jag lite mindervärdeskomplex när jag tittar på
Oppios blogg och ser mästerverken där. Så ska julkort se ut! Eller Älin, som skickade oss ett hemmagjort julkort, eller Lina och Ellan, som hade gjort fina fotokort. Jag kanske skulle skicka nyårskort som tack...

Vid tre börjar första etappen av resan. Att ta sig ner till stationen. Det kan bli nog så svårt med tanke på all trafik som bör va ute idag. Sen är jag i Reftele vid 20.34. Om tågen går som de ska, och om jag inte dött av att släpa på allt jag ska ha med mig. Reftele, denna metropol på jorden. Vi firar dagen med att lägga upp en bild på stationen...

Den gör inte riktigt samhället rättvisa, dock. Man ser ju inte ens att det står 152 m ö h under ortsnamnet...

Kommentarer
Postat av: J

du har även fått ett julkort hem hit idag!

Postat av: J

Oj, från vem då!?

2008-12-23 @ 14:16:31
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: J

God jul på dig också syster! Nja, jag saknar snön!

2008-12-24 @ 00:08:24
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback