Jag var, är, och kommer alltid att bara vara

Seriöst så trodde jag Better man var mer välkänd än så.  Men man lär sig nåt nytt varje dag!

Idag låg jag kvar i sängen jättelänge. Typ nästa hela dagen. Sen åkte jag till Sthlm och hälsade på Carim. Nötterna skulle på hockey, så jag hängde på i bilen. Sen åkte jag tunnelbana och efter det lyssnade jag på skvaller ( =D ) och fick min första upplevelse av Zelda. Twilight Princess. Nu blir jag sugen på att köpa en Nintendo-konsol bara för det.

Är också sjukt sugen på det här med Kanada. Eller ja, vi flyger nog till och från New York i så fall. Dels vill vi se det och dels kostar det bara hälften så mycket. Hälsa på Carro och gå på hockey och lite sånt där. Niagarafallen kanske.

Nu sitter jag invirad i filten... Men jag borde gå och lägga mig snart. Är lite trött, och så ska jag och Fröken Emelie simma imorrn. Det ska bli skönt. Då har jag också en anledning att inte banga. Haha, vad säger det om min självdisciplin!?

Jag behöver uppdatera mig på filmfronten. T, du får skälla på mig!

Och inget bra är det  på tv heller. Nej, sängen får det bli, bara jag kommer på nån rubrik...

Kommentarer
Postat av: T

hm, en uppdatering på filmfronten alltså! jag ska med glädje skälla på dig ;) jag tror helt enkelt att du får ta ledigt från jobbet en vecka, stänga in dig i lägenheten och titta på film, enda botemedlet! jag kan göra en lista med film du borde se om du vill... ;) Puss

Postat av: J

Åh, ja, gör det är du snäll! Jag och Emelie har i alla fall diskuterat Gudfadern-marathon. Det är en bra början va? ;)

2008-12-30 @ 16:31:19
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: T

du, det är en riktigt bra början! nu är jag stolt över dig ;)

2008-12-30 @ 18:29:37
URL: http://towebengtsson.blogg.se/
Postat av: Peter

Det finns nog mycket roligare saker att se i nordöstra USA/sydöstra Kanada än niagarafallen. ;)

2008-12-30 @ 22:04:08
Postat av: J

Meh, man måste ju se dem nu när hon bor typ precis där ju! ;)

2008-12-31 @ 01:14:35
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback