Men det är där jag kommer ifrån

Idag har jag sprungit på stan massa. Köpt julklappar och blommor och band och julklappspapper och grejer, så nu ska nog det mesta va klart inför julafton. Eller nej, kom just på att jag glömde köpa snöre. Men folk får väl överleva ändå!

Jag och min Snygging har bytt julklappar. Han fick en klocka. Jag fick en cerise hoodie, en rosa mössa och ett rosa/ceriset bälte, allt ifrån den fina Åre-butiken som öppnat i stan. Ja, Peak. Lycka! Japp, Nånannan, några av de saker jag tittade på när vi var inne där.

Tittar på Hemma hos Jamie. Han lagar kalkon och gås, och det ser jättegott ut. Dock är jag inget fan av kastanjer, som han håller på med nu.

Imorrn åker jag hem till Reftele. Det ska bli trevligt, känns som en halv evighet sen jag va hemma, fast det inte är det. Men sex veckor eller så.

Nej, slå in lite paket kanske...

Julmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback