Near, far, wherever you are

Det var trevligt hos Carim. Vi fyra flickor tillsammans för sista gången när vi jobbar i Mälardalen allihop. Lite sorgligt faktiskt... Men idag hade vi kul i alla fall!

Imorrn ska jag åka till Sthlm igen. Till Essingen den här gången, ha frukostmöte och träffa aktivitetsgruppen i huset.

På torsdag åker jag till Bästkusten, Götet ska bli osäkert för en dag. Liseberg och gå på stan och sådär. Och träffa min T och M.

Och på fredag jobbar jag igen, sista dagen innan jul. I helgen är jag helt ledig och på tisdag rör jag mig mot Reftele. Sen är det fullt upp några dagar innan Snyggingen kommer. Ytterligare ett par dar spenderas där innan vi åker norrut igen den 28:e.

Nu tittar jag på Titanic. Märkligt sammanträffande att jag och Emelie pratade om den igår och vi inte visste att den skulle gå på tv idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback