Upp till kamp emot kvalen

Ojoj, jag undrar om folk har börjat gå på julledighet och att det är därför som antalet besökare idag har minskat lavinartat? Eller nja, jag hade ju inget snööverskott från början heller, men ändå!

Nån sa att det skulle bli väderomslag och därför kallt till jul. Man kan ju hoppas.

Återigen står jag framför problemet med att äta lunch själv. Så jäkla tråkigt. Men jag får väl ge mig ut, då.

Det roligaste idag var att en kille kom in på kontoret, som tidigare varit Junis-ledare,  men nu när inte Junis finns här så kunde han lika gärna bli scoutledare istället. Wohoo!

Sen ska jag på massage! Wohoooo! Avslappning i 40 min. Känns förjäkla gött. Efter det, jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback