You can get it if you really want

Det vita och fluffiga som fick mig att göra en äkta filmflämtning i morse håller nu på att dras ner och plattas ihop och försvinna. Det kan ju göra vem som helst bitter...

Nej, det här håller inte, borde gå och äta lite lunch.

Mina kära Voces-flickor är så bra, vi ska ut och shoppa lite sen.

Jag vet inte vad jag vill ha i julklapp... vet inte heller vad jag ska köpa till alla... Det är lite jobbigt! Men jag vet inte, för nånstans är ju ändå poängen att man vill bli överraskad, och om man då får allt som står på önskelistan blir man ju inte överraskad och då är det inte riktigt lika kul...
Men jag ska väl fundera lite till och sen kanske komma på nåt bra.

Kommentarer
Postat av: ason

I Lesjö fins det gött om snö.

Vitt och fint, men oxå halt



Foppatofflor+ Trätrappa+ snö = ONT



Vi ses snart/kram ason

2008-12-05 @ 12:13:25
Postat av: J

Man ska alltså flytta till Lesjö, är det ditt råd?



Ja, du får uppfinna dubbade foppatofflor, eller sätta på broddar eller så. Hur gick operationen?



Kram

Postat av: ason

Pojken hoppar på kryckor för fullt. Fick se skruvar och spikar som han haft i benen. Stora och långa var dom. Lesjö är fint och många lediga bostäder, billiga oxå :)

2008-12-06 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback