Lord, I fear the cold

Så är vi hemma i Västerås igen. -10 grader på Gryta. Kallt!
 Det har varit en bra vistelse där nere, med sköna dagar, fina paket och god mat. Bra sånt! Synd att jag inte har hunnit träffa alla i sån utsträckning som jag hade velat bara, men det blir så när tiden inte riktigt räcker till...

Resan hem förlöpte utan några större konstigheter, var typ 4 min sena hem, men det räknar jag knappt som nån försening!

Bea är världens sötaste hund, tror jag bestämt. Och det är jättekul att folk är så rädda för henne, som när Malin steg upp på en stol för att hon inte ville bli nosad, slickad eller dreglad på. Men det märks ibland att hon är valp och inte helt lydig än...

Nu går De två tornen på tv. Bra film, det där!

Jag fryser. Dumt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

oh my goodness, om rubriken är ett citat från den sången jag tror det är, då blir jag sjukt imponerad och glad över dig :D

2008-12-29 @ 02:01:52
Postat av: Mamma

Svep in dig i pläden, vet ja!

2008-12-29 @ 10:00:27
Postat av: J

Haha, du blir nog inte så imponerad, det är ju main stream... "..fear i'm getting old, before my time. As my soul heals the shame, i will grow through this pain, lord i'm doing what i can to be a better man"



Ja, men om pläden är i kassen i hallen så är det jobbigt!

Postat av: Emelie

är sjukt mkt inte mainstream! den är inte släppt som singel i sverige, och jag har aldrig träffat någon annan som hört den tidigare utan att jag manipulerat de först XD jag är imponerad iaf ;)

2008-12-29 @ 15:14:41
Postat av: J

Åååh, då tackar jag ödmjukast! =D Det är ju helt klart en av hans bättre låtar, har den bara i en liveversion dock..

2008-12-29 @ 15:35:02
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du ser! Bara hela grejen att du har den i en live-version är FETT med cred till dig, syster ;)

2008-12-29 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback