Jag står ej längre ut för knut, för redeliga män

Imorrn är det Lucia! Eller idag, om man ska va lite mer exakt. Hursomhelst, tre luciatåg står på schemat. Det kommer bli så fint, så, hoppas jag! Om det går lika bra som konserten igår kommer det bli alldeles underbart.

På kvällen blir det kanske baka pepparkakor på Bohusvägen, lite beroende på när jag är klar med luciandet och sånt där. Snyggingen är på julbord med sitt jobb, så han är upptagen på kvällen.

Nu har jag läst ut Twilight, har bara tre böcker kvar i serien nu... Och jag bävar för den dag jag har läst ut alla fyra! Ack, så bra de är i alla fall.

Sova snart..!

Kommentarer
Postat av: Peter

Du kan inte veta hur bra böckerna är om du bara läst en?



Aaam I right or am I left?

2008-12-13 @ 01:19:54
Postat av: J

Jo, för jag har ju läst början på tvåan också! ;)

Postat av: J

Det där om att inte vilja läsa ut böckerna sa hon som läser dem i min klass också!

2008-12-14 @ 00:12:43
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback