I en evighet levde jag som om du inte fanns

Det var en av sångerna som sjöngs igår. Det var så vackert! Beda i röd 50-talsklänning och svart nät i håret och Oskar i svart kostym, röd slips, röd näsduk och röda strumpor. Massor av sång och musik, en härlig blandning av traditionellt och alldeles eget. Voces stod för ingångsmusik, två sånger till i kyrkan, och två sånger på festen. Bedas Be my baby gjorde succé, och vår lilla överraskningsskål i form av Gubben Noak gick också bra. Trevligt sällskap vid bordet och god mat gjorde också sitt till.

Tråkig avslutning med tjafs bara, nu har jag räknat så jag har ont i huvudet...

I fredags var jag ju hos Carro. Vi lagade världens godaste potatisgratäng som åts med smaskiga köttbullar och gelé. Sen gick vi till Borgen och spelade Mario CartWii. Gick bättre när jag pratade i telefon än när jag inte gjorde det, konstigt nog. Sen kom Pudding förbi, så himla längesen, det var kul att ses igen. Efter tv-spelandet blev det TP från 1984. Jag vann. Heeelt av mig själv... eh...
Sen till Carro igen, glass med varma hallon, Sunes jul och Grinchen. Fast sen stängde vi av och sov.

Nu tittar jag på reprisen av Stjärnor på is-finalen. Spännande.

Skidorna idag gick ju bra! Två silver. Nice! Lite sämre i skidskyttet dock... De kan ju iofs åka skidor, men inte skjuta.

Nej, nån slags mat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback