Halt, här får ingen passera

Lyssnar på musik, letar knep och knåp och gör en affisch. Det är trevligt. Innan snöade det också. Nu är det regn.

Imorrn bär det av till kungliga hufvudstaden för att träffa kollegorna. Woho! Och vi ska också få träffa den berömde Gympaläraren från Klass 9a, Igor, som är min kollega Veronicas man. Dessutom vankas det julbord på Skansen. Mums!

Nej, inte så mycket spännande som hänt annars. Så jag slutar nog skriva här.


Berlinmuren© Maria Norrgård
Jag lyssnar på Die Mauer

Kommentarer
Postat av: Tina

Åt ni i det där huset som va typ mitt emot "lilla skansen" eller vad det nu hette.. Barnens skansen kanske?

Postat av: J

Nej, vi åt uppe på restaurang solliden!

2008-12-11 @ 22:21:15
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback