Du är sodastreamad o'boy

Regnet slår emot rutan och det är alldeles kolsvart utomhus. Idag har det känts som att det varit morgon hela dagen, det blev liksom aldrig ljust.

Nu ska jag snart äta middag. Snyggingen har kvällspass på jobbet, så jag ska visst vara snäll och spara lite tills han kommer hem..

Lugn kväll ikväll, således. Kanske lite tv-spel.

Jag får massa spännande fakta om folk på min mail. Kollegorna ska skicka in saker vi andra inte vet om dem. Och oj, vad det finns saker man inte vet eller ens anar...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, måste vara kul att anordna den där leken/tävlingen! Är det bara du som får läsa dem, eller hela underhållningsgruppen? Jag håller på och funderar ut mina meningar...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback