Baby you can drive my car

Idag är det fyra år sedan jag tog körkort! Min körskolelärare tyckte jag skulle ha luciakrona på mig i bilen, men nej, så blev det inte. Jag är dock glad att dagens regler inte gällde då. Jag skrev nämligen provet i maj, och i september började jag ta körlektioner...

Till lucia kom det i alla fall massa snö! Det snöade hela dagen igår, och nu ligger det kvar en hel del. Hoppas det kan hålla i sig ett tag!

Jag frös lite, så här sitter jag i mitt ullfrottéunderställ. Ack så skönt det är! Byxorna är alldeles lagom, tröjan är lite stor trots att båda är S... Märkligt!

Borde börja stryka och duscha och sånt snart. Men det är ju jobbigt!

Julavslutning för personalen i Essingen
En liten bild från vårt svarta luciatåg med jobbet för två år sen

Kommentarer
Postat av: Sandra K

Åh, det var ett roligt Luciatåg!

Visst tävlade vi i Gokart om vem som skulle bli Lucia? =)



Krams

Postat av: Elin

Pyttelitet kort ju.... men det ser fint ut :)

ett julkort kommer på posten ngn dag ;)

Puss!

2008-12-13 @ 14:57:10
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: J

Japp det tävlade vi om, på FM! Det var jättekul, och alla blev så förvånade och imponerade!



Haha, sa ju att det var ett litet kort, hittade inte det i större version... Tack så mycket! =D



Puss o kram!

2008-12-13 @ 21:28:14
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vem tog du det ifrån!? Min snälla dag idag!

2008-12-14 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback