Vinster

Ingen hade snott biljetterna, som tur var. När jag hämtat dem tog jag mig ner mot stationen för att överlämna kläder till Snyggingen och fylla i blanketter om reseersättning för mina två förseningar i början av veckan. Därefter åkte vi till Arosvallen.

Tävlingarna började lite segt med lite publik och inga jätteintressanta grenar, och dessutom en tre timmars paus mellan försöks- och finalheaten. Så vi gick och åt lite kebab. Det var gott.

Sen kom regnet. Usch vilka skurar det kom. Så till slut åkte jag hem och hämtade regnkläder, och lagom tills jag kom tillbaka hade både intressantare grenar och publiken kommit.

Kvällens höjdpunkt var längdhoppsfinalen, där Klüft efter en darrig start tog sm-guld. Slägga visade sig också vara intressant.

Sen åkte vi hem och lagade mat och åt lite, sen gick Snyggingen och la sig vid typ halv tio eftersom han varit vaken sen strax efter fyra i morse.

Just det ja, jag vann ju biljetter idag också. Förra veckan kunde man skriva en liten motivering och vinna biljetter till Scandinavian TPC-hosted by Annika hos VLT. Tydligen vann jag, för idag dök det upp två biljetter på posten. Så antingen får jag gå själv, eller så kommer Brodern upp och så åker vi dit. På nåt sätt ska jag se lite i alla fall!

Näe, ut och gå med Stina och sen sova tror jag. Imorrn, ännu en dag av tävlingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback