Två dagar

Igår var jag och hälsade på Carro. Vi gick på stan, lagade mat, tittade på Sailor Moon och massa Disney-programsmusik på Youtube, skrattade, drog ut sjöborretaggar och fikade. Typ. Det var riktigt trevligt må jag säga, och vår lilla London-tripp kommer bli bäst!

Dagen idag har spenderats på olika sätt, på jobbet, springandes, bärandes och hälsandes på, till exempel. Lena och Ronny var barnvakt åt småsyskonen, så vi åkte dit och hälsade på. Jag gosade då med världens sötaste lilla Alice, fem veckor imorrn. Hon verkade till och med trivas rätt bra hos mig, hon skrek inte förrän det var dags att byta blöja. Jag har också slagit in en skolbok, det var ett tag sen sist! Jeppe verkade i alla fall nöjd. Avancerade mattetal var det i också. Typ 2.31/7. Räknade vi sånt utan miniräknare i sexan..?

Imorrn ska jag och hälsa på i Tokholm. Vi ska planera höstens aktiviteter, jag, Carim, Linn och Sändra. Mycket roligt ska det bli! =) Sen är det kör imorrnkväll, och sen tillbaka till Hufvudstaden på fredag igen för lite konceptande. Skönt att slippa jobba ensam då.

Sista avsnittet av Project Runway nu. Mycket spännande!


Kommentarer
Postat av: Tina

Nej!! Har finalen varit? Nu har jag ingen Tv, den har inte kopplats in rätt än och jag som så gärna ville se Project Runway. Men du får den stora äran att säga till mig vem som vann :D å vem stod det mellan i finalen? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback