Tidsbrist

I onsdags eller nåt sånt bokade jag tvättid, den sista som fanns kvar innan söndag, alltså imorrn, när jag åker på läger.

Nån var inte klar i tvättstugan tio i ett, så Snyggingen kunde inte lägga in saker i maskinen. Jag planerade att va hemma strax efter två och därför kunna torka tvätten då. Nu funkade inte planen alls, nån hade använt tiden eftersom man får göra det efter en halvtimme. Därför var tre av fyra maskiner igång när jag kom in för att paniktvätta för tio minuter sen. Så jag la in alla underkläder i en maskin för att i alla fall få med mig rena underkläder. Under tiden jag gjorde detta stannade två till maskiner, så jag drog ut nån annans tvätt och la in peters skjortor och några t-shirts. Hoppas människan inte mördar mig nu.

Problemet är att jag typ inte hinner hänga tvätten eller nånting, har dessutom ingenstans att hänga den. Ska ju va barnvakt klockan fyra, och jag har inget torkskåp kvar efter renoveringen av badrummet. Kommer få åka på läger med blöta kläder.

Nu är också tiden jag skulle packat inför imorrn... Det gick ju sådär. Får väl packa inatt när jag kommer hem eller nåt.

Nej, jag är knappt irriterad.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har också pack-panik! Och vill sova - so bad!

Postat av: Elin

usch, packa på natten innan ett läger är ingen hit... :/ Hoppas att det gick bra iaf o att du fått en underbart läger! Puss

2008-08-11 @ 22:00:59
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Vemundkarolina

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-11-10 @ 09:28:29
URL: http://vemundkarolina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback