Tatuerad

Jo minsann, jag tog fasta på det min Mamma sa för länge sen: "Jag vill inte att du gör nåt av det, men om det är tvunget så ser jag hellre att du tatuerar dig än piercar dig". Så så fick det bli.

En pojkängel mellan skulderbladen. 


Gjorde det då ont? Ja. I början var det nästan outhärdligt, men det gav sig rätt snart. Då stack eller brände det till ibland, men inte alls lika farligt. Testat en epilator? Så känns det, typ. (Okej, den vågade jag bara använda på typ två hårstrån, men här är man ju tvungen att ligga kvar...) Gjorde också olika ont på olika delar av den, kanske har med närheten till benet och sånt att göra. När jag väl kunde slappna av var det rätt sövande faktiskt. Nu svider det lite, men det ska väl också försvinna...

Höjdhoppet har börjat, sitter här på kontoret och lyssnar och jobbar. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att man kan påverka något!

2008-08-19 @ 17:40:49
Postat av: J

Jodå! Visst blev den fin!? =D

Postat av: Mamma

Jadå!

2008-08-20 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback