Spänd

Idag har jag lämnat blod. Jag har därför varit lite shaky resten av dagen... Men det är sånt man får ta! När man får en Swedish grace-mugg på köpet.

Imorrn behöver jag också massa krafter... Jobba förmiddag, plågas vid lunch, höjdhoppsfinal på eftermiddagen och Sörmlandsmöte på kvällen. Späckad dag! Måste ta med kameran också....

Kallur-flopp. Varför är jag inte mer förvånad än jag är? Det är så typiskt att när det går bra så ska det floppa direkt. Se bara på Christian Olsson. Fattas bara att Holm river ut sig på typ 2.25 också...

Lite nervös här borta på mitt hörn... Hur kommer det kännas egentligen!?

Kommentarer
Postat av: M

Oj oj, är det tatueringsdax imorrn?

Postat av: Linn

Jag önskar all lycka till ´- det känns ju trots allt bara som en vaxning ;) Kram!

2008-08-18 @ 23:13:56
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback