Söndag

Åh, vad gott det var med kräftor! Varför äter jag inte det oftare? Jaja... Det blev inga havskräftor för de var typ slut i saluhallen, men det blev i alla fall lite egen lag som jag gjorde till de frysta. Västerbottenpajen till var dessutom pricken över i:t. Men jag blev lite konstig, de undrade om de inte felmärkt flaskan med alkoholfritt vin... Men det tror vi inte, jag var bara lite trött.

Nu är det morgon, och jag har varit ute med Stina. Men jag är trött, så soffan är nog ett jättebra ställe att spendera dagen på. Skulle gjort en extra paj att äta idag, men det är ju å andra sidan inte så svårt att slänga ihop en.

Fab 5 är roligt... Men snart börjar mina flickor, Gilmoresarna. Jag borde verkligen investera i de boxarna!

Kommentarer
Postat av: T

jag skyller hela förlusten på dig! (hm, kanske inte, men det hade varit skoj om du varit med, alldeles för längesedan vi var på fotboll!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback