SM

(Ett inlägg som tydligen inte publicerades i förmiddags...)

Snart ska jag bege mig ner till stan. Där ska jag hämta biljetterna till Friidrotts-SM, som förhoppningsvis ligger kvar på kontoret där jag lämnade dem innan sommaren. Annars blir det jobbigt! Jag ska också lämna kläder till Snyggingen så han slipper gå på tävlingarna i uniform...

Idag ska bland annat Klüftan tävla. Men det är skönt att ha biljetter till hela helgen så man kan se alla höjdpunkter-

Igår städade jag gamla lägenheten. Snyggingen bar ner saker som skulle slängas i containern som fanns på parkeringen mycket lägligt. Jag blev nästan klar, men det var mycket utmattande att göra det i värmen med åskan hängande i luften. Så det som är kvar är golvet i köket och hallen, skaka mattan på balkongen och bära ner det skräp man inte kunde bära ensam. Och fönstren i rummet. Men det ska nog gå kvickt, alla skåp är ju städade och frysen avfrostad och köksfönstren putsade.

Jag kollar på Oprah. Vissa avsnitt är rätt bra faktiskt, idag är det dr Oz som är gäst. Han säger att man ska sluta röka och dricka läsk. Väl talat!

Rachel Rays mamma heter samma sak som min Mormor.

Näe, nu ska jag snart åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback