Regnat bort...

Idag skulle jag och Brodern återigen kollat in Sörenstam. Men icke då, när vi stod och väntade på bussen pratade en man bredvid oss med sin kollega ute på Frösåker. Tävlingarna uppskjutna till minst 13.00, på grund av allt detta jäkla regn. Så det var bara att åka hem igen. Och vid elva fick vi veta att hela dagens tävlingar var inställda. Istället har jag jobbat och nu tittar jag på invigningen av OS... Illa bara att inmarschen ska ta så jäkla lång tid, man borde kunna speeda upp det!

Ikväll blir det lugnt, imorrn ska jag visa upp Västerås och dess butiker innan Brodern åker hem igen och jag ska sitta barnvakt... Snyggingen har överliggning, så jag får nog sitta själv borta på Bohusvägen.

På söndag åker jag mot Tokholm och vidare mot Vässarö för lägret Boomerang. Det ska bli trevligt, problemet just nu är bara att vi inte fått någon utskrift av betalningen av ekonomiavdelningen. Jobbigt! För då kanske de nekar oss att komma in eller nåt... =P

Kommentarer
Postat av: Felixsophia

I am really impressed!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback