Oktober?

Idag började jag jobba igen. Den fjärde augusti, och man kan tro att det är höst. Utomhus regnar och blåser det som om det är mitt i oktober. Men jag sitter och har det skönt inomhus. Jobbigt bara att behöva gå ut med lilla hunden snart...

Lördagens och söndagens tävlingar var också trevliga, bäst var höjdduellen i lördags mellan Stefan Holm och Linus Thörnblad. Trist att Wissman ställde in också, jäkla Spårvägen. Men men, vi fick ju i alla fall se honom i ett lopp där han vann i överlägsen stil.

Igår var jag också med SnyggingenVIK:s första isträning. Ca 1 500 pers var där, det var inte illa... Frölundas ispass klockan elva i förmiddags var minsann inte lika välbesökt.. Tråååkigt. Men å andra sidan kanske inte lika många var lediga då. En supporterpresent till Alice inhandlades också, men som motvikt till denna ska hon givetvis få en Frölundasak av mig!

Jag är ensam hemma, Snyggingen har överliggning. I Mora av alla ställen! Imorrn kommer han hem, och då ska vi rensa ut det sista ur gamla lägenheten och förhoppningsvis hälsa på Alice också.

På onsdag kommer Brodern upp, vi ska kolla golf i helgen. Hoppas bara att vädret blivit bättre tills dess!

Näe, äta lite middag kanske. Funderar på couscous.

Kommentarer
Postat av: Ailolilly

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback