Morgon

Jag är så trött, så trött. Har sovit helt sjukt dåligt inatt, drömt konstiga drömmar och hört hunden snarka och lagt sig ivägen. Och så har jag varit hungrig också, mitt i alltihop. Så nu vill jag bara fortsätta sova.

Men jag ska gå ut med hunden. Och åka och lämna blod. Och sen ska jag jobba. Och jag är verkligen inte sugen på nåt av det.

Ska boka biljetter till Håkan idag också. Han kommer snart till stan. Och jag är bitter att jag missade Winnerbäck för att jag inte var hemma...

Näe, göra nåt av mitt liv kanske...

Kommentarer
Postat av: nadine

haha i found you too!

jag var på winnerbäck :) men jag gick efter en half timme haha jag tyckte mer om de 3 förband :)

jag är också trött!! och dessutom sjuk, men vi klarar det ;)

ha det så gött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback