Konsulentsamling

I två dagar har jag vistats i Tokholm. Har varit både trevligt och inte. Det trevliga var att träffa alla kollegor, både gamla och nya. Till exempel Carim, som jag kom väldigt bra överens med. Mindre trevligt var samarbetsövningarna med en herre jag har väldigt svårt för, och dessutom hade jag gjort vissa av dem innan.

Har fått beröm för gaddningen också, och jag blir bara mer och mer nöjd med den. Svider till ibland bara, men då är det bara att smörja in den med lite jättefet salva.

Direkt från tåget till min lilla kör som jag börjat i, trevligt. Det låter bra också, alltid positivt. =) Sen Spicy hot och OS. Snart, sova.

Kommentarer
Postat av: anna

Teambuilding känns ju sååå tvåtusensex... ;)

2008-08-22 @ 11:58:31
Postat av: J

Haha, ja, tänk att man inte kan förnya sig lite ;)

Postat av: Linn

Kom bara ihåg kära vän att du inte får kopiera vår käre herres övningar ironi Bahh!!

Vem är det som har kopierat undrar jag?!

2008-08-23 @ 23:49:44
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback