Jag känner mig halv

Eller 3/4 i alla fall... Min dator blev lite sjuk igår, den fick nåt virus. Eftersom den inte hittade nåt virus själv så fanns det inte så mycket att göra mer än att föra över allt på den bärbara hårddisken och blåsa om lilla maskinen, som Support-Ulf så fint uttryckte det. Nu kommer ju ingenting va som det ska va ju, allt borta och förändrat... Hoppas jag överlever ändå!

Nu kom jag hem från min andra dag i Tokholm. Mycket produktiva dagar, då vi både har planerat läger, gjort organisationstävling och skapat koncept. Dessutom avslutade jag kvällen idag hos Carim. Vi spelade tv-spel. Super Smash Bros. Jag är mycket nöjd med att ha vunnit de flesta matcher i detta fruktansvärt roliga spel. Och måste spela det igen!

Imorrn blir det nog lite marknad, stan och kräftskiva... Jag är riktigt sugen på de färska havskräftor jag skymtade i saluhallen, men det beror förstås lite på vad de kostar... I värsta fall får vi köpa ett paket frysta, men vi får se som sagt. Jag ska i alla fall tillverka en västerbottenpaj att ta med. Mums!

Jag är trött, och har inte varit hemma så jag kunnat springa på två dar... Får nog bli dubbla rundor imorrn! Nu är det snart sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback