De är ju inte världsbäst direkt...

Ursäkta mitt bitska tonfall.

Okej att folk har överpresterat i vissa grenar, typ final för Wissman och Jörgen Persson i semi nu. Men annars har ju den största svenska behållningen varit Ara, helt klart. Och för övrigt typ Isinbaeva och Bolt och Phelps. Tragikomiskt att trilla på första häcken också.

Det värsta är ju nu att Klüft lämnar sjukamp och "satsar" på tresteg och längdhopp och floppar totalt. Trodde det var i höjdhopp man skulle floppa, men ändå... (Nej, fattar du inte så försök inte ens). Sen säger hon att hon är nöjd med detta, allt har gått enligt planerna och hon kan va nöjd efter tävlingarna.  Hon säger att hon får ta kritik som offentlig person, och ja, det får hon minsann räkna med när vi förlorar ett klart guld. Sammanfattningsvis är jag inte bitter alls, knappt.

Näe, nu är klockan tre och det är fredag. Funderar på att röra mig hemåt snart, men vad ska jag göra hemma!? Städa eller diska eller så... typ. Snyggingen jobbar ju så han är hemma typ nio ikväll... Man kan ju sova iofs, så man orkar upp till pingiskvartsfinalen vid fyra imorrn bitti. Möte med världsettan iofs, men ett os-mirakel kan vi väl få i alla fall?

Hahaha, nu misslyckades även jamaicanskorna med pinnöverlämning. Måste ha haft samma tränare som amerikanerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback