Stora Essingen

Där befinner jag mig idag. Jag har pratat med Hemköp i Rättvik, jag har matplanerat, jag har mailat, jag har arbetsrapportat. Jag har hälsat på trevliga folk till höger och vänster, jag har ätit fisk till lunch för att inte tappa min intelligens. Jag ska åka till Hallunda och äta choklad i tävling och skriva reportage till Scouting Spirit tillsammans med eleverna, jag ska beställa biljetter till Östersund. Sen ska jag åka hem.

Idag är en bra dag. Jag är pigg och glad och har läst en bra bok på tåget. Nu måste jag hitta en ny bok att läsa, det är bara lite jobbigt. Och Eerdal kommer på mitt kalas! =D

Jag ska nog ta en promenad genom Gamla Stan idag också, det brukar jag ju göra på onsdagar. Det är så mysigt. Kanske köpa en kulglass... ;-)

Näe, nu ska vi snart gå. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En kul glass eller en kulglass?

2008-04-16 @ 12:50:36
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas att du får en fin dag!

Postat av: Peter

Ja visst är det kul att vara på Essingen! Och grattis lite i förskott!

2008-04-16 @ 21:33:52
URL: http://moilanens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback