Slappdag

"Jag är sugen på frukost på sängen"
"Vad vill du ha?"
"Rostat bröd med ost och marmelad"

Så började min dag. Jag var människan som ville ha frukost, och det fick jag också. =D Snyggingen var riktigt snäll!

Senare kom Erik och Sara och så åt vi tacos. Det var gott!

Jag har också haft lite hemma-spa idag. Blandade till en peelingkur till kroppen av olivolja, socker och mjölk, och är nu len som en babyrumpa. Till ansiktet gjorde jag en peelingmask med honung, citron, socker och kokos. Så nu känns det också lent och rent. Sen hoppade jag ner i ett bad med en badbomb från Lush som doftade hav och rent och innehöll lite alger. Men jag tog det sista shampoot, så jag tänkte lyda Elin och köpa det dyra frisörshampoot imorrn. Det brukar va drygt i alla fall...

Jag ska på konsulentsamling nu i veckan, måndag till onsdag på Tollare. Och på onsdag ska jag och M avsluta vistelsen med ett besök på Moderna museet  och Warhol-utställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback