Kväll/natt

Jag hade fått kort av Dammis när jag kom hem. Tack så mycket! Även om det var en dag för tidigt... Posten är snabbare än man kan tro!

Vi skulle äta köttgryta idag. Skönt att veta att kassörskorna på Ica är på hugget, när jag fick visa leg för att köpa alkoholfri öl...

Nu sitter jag och är lite trött, men tror inte jag är tillräckligt trött för att somna om jag skulle gå och lägga mig. Snyggingen sover tror jag - han har i alla fall gått och lagt sig. Ska upp och jobba halv fem imorrn bitti. Så han lär väl va nere på stan kringsvid när jag föddes, en torsdag runt klockan 05:00 1986. Inte sant, Mamma? Vilket minne jag har... Haha.

Det känns inte riktigt som när man var liten och väntade på paket på morgonen. Men vem vet, kanske blir det lite skönsång i den arla morgontimman.

Jag hittade förresten en klocka som var jättesnygg idag. Frågade hur den var för nickelallergiker. Tydligen är den godkänd enligt EU:s regler, men om man är känslig så känner man av att det ändå är nickel i. Starkt jobbat. Så, jag köpte den inte. Får se om jag hittar nån som jag inte riskerar att inte kunna använda för att armen kliar. Klockan är för övrigt en present av Mamma och Pappa och jag får välja ut den helt själv. Tack!

Näe, kanske ska försöka mig på den där sömnen trots allt. Upp och jobba imorrn.

Just det ja. Freddie fyller ju år idag. Och jag såg honom på tv innan... Men Pepsi? Näe, håll dig till Puma du, det tycker vi bättre om!

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Enl. Siv Björkman får man inte säga att något är nickelfritt för det kan finns spårämnnen.

2008-04-17 @ 15:31:35
Postat av: J

Tack! Okej, då kanske jag kan köpa den...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback