Hemma

Jag har haft en mycket trevlig helg! Vi har lagat mat och bakat och prövat alla de stora maskinerna i köket och sånt. Och däremellan har vi fikat och gått på bäversafari, bland annat. Jag och Eva-Lena hittade nog deras bo, tror  vi.

Vaknade jättepigg kvart över sju imorse. Man sover väldigt gott på den där herrgården jag är delägare till...Typ.

Nu är det fotboll på tv. Inte så pepp på det. Jag ska gå i ide vad gäller sport ett litet tag framöver tror jag!

Imorrn ska jag till Tokholm. Men jag vet inget om det. Jaja, det får jag väl reda på snart. Hoppas jag. Snyggingen ska upp vid halv fyra eller så. Usch då!

Börjar dock bli trött nu...

Kommentarer
Postat av: Conrademine

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback