Fröken duktig

Jo, just det ja. Jag och Märtis avslutade ju med Warhol. Det var coolt! Dock var det lite för mycket ljud och flimmer för min del, de visdade hans långfilmer, alla samtidigt typ, på skärmar mitt i rummet, och så hängde tavlor, foton och så vidare på väggarna runt omkring. Den delen gillade jag bäst. Typ Marilyn. Och elektriska stolen. Och några oxiderade tavlor av akryl och urin. Och Elvis. Mycket coolt.
Vi tog också en sväng på de andra delarna. Picasso, Dalí, lite mer Warhol och så den där geten med ett däck runt magen. Jag förstår mig inte på all konst riktigt....

Brynäs var ju bra. Rögle mindre bra... Framför allt för att de då visar Kenny Jönsson hela tiden. Uha.

Nu ska jag nog ta mig en pirog eller så. Det kan jag vara värd efter drygt en timmes diskande..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback