Födelsedag

Vaknade vid halv fem och fick ett grattis. Sen somnade jag om. När Snyggingen kom hem fick jag pakeeet. Rosa rosor, choklad, en iPod nano och ett skal till den. De rosa var slut i hela stan, så fick en silvrig men men ett rosa fordral, så nu är den pimpad. Åh, så glad jag blev! =D

Sen var jag och handlade lite och sådär, gjorde pastasallad. Och tårta. Marängtårta! Med vaniljkräm, hemmagjord chokladsås, grädde och Non stop. Den åts upp när besökte kom. Pia, Björn, Jesper, Linus, Elias, Lena, Ronny och bebisen i magen. Då fick jag mer paket, liljor, en tröja, fyra milkshakeglas och en rosa blender. Mycket nöjd är jag!

Tack också för alla gratulationer från höger och vänster!

Jag har också hunnit med att jobba en del idag, gjort ett utkast till en annons bland annat. Ser fram emot en härlig vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback