Distriktsårsmöte

Jag har varit i Flen idag. Det var trevligt! Distriktet har ökat och då kan man ju tro att jag har hjälpt till lite på vägen. Eller kan man hoppas i alla fall. Lyssnade på ett apelltal också, men det var lite en predikan för de redan frälsta och jag hade hört det mesta förut. Men själva mötet var intressant, och potatisgratäng och baconinlindad kycklingfilé fylld med soltorkade tomater är ju alltid gott...

Nu är jag trött, jobbigt att stiga upp klockan sex en lördag. Och dum som jag är ska jag va fyllechaffis ikväll också...

Imorrn ska jag till Reftele. Till Marianne på kvällen, sen jobba därifrån på måndag, och så till Växjö på tisdag. Tillbaka till Vattentorget. Ska bli trevligt att återse de som jobbar där och kolla in hur det ser ut nu för tiden... Tror inte att det har förändrats så mycket i och för sig!

Det är en granne som spelar jättehög musik. Man hör trummor och basgång, men det är ingen låt jag känner igen. Illa, då kan jag ju inte ens sjunga med!

Jag tittar på Landet runt. Det är rätt bra faktiskt. Nu visar de en miljövänlig sopbil. Nåt att berätta för Anders imorrn!

Nästa helg ska jag till Ransberg på storkökskurs. Har fixat skjuts till den idag. Eskilstuna är en bra kår med bra människor!

Kommentarer
Postat av: ELin

Ja den maten låter ju inte äcklig iaf ;)

Postat av: J

Anders vet redan om det! ;)

2008-04-13 @ 14:33:53
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Vegardmoa

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-10-15 @ 10:21:33
URL: http://vegardmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback