Back to reality

Konsulentsamling tre dagar på Tollare. Det var trevligt, bäst var Tina Thörner. Hon är cool hon! Annars var det kul att träffa kollegorna igen, men synd att alla förbund inom SSR ligger på så himla olika nivåer vad gäller uppgifter, metoder och utvecklingstakt.

Har haft en liten downperiod vad gäller jobbet på senaste tiden, men nu har jag massa saker att göra framöver! Bland annat ska jag till Flen på lördag på årsmöte. De har också ökat, weha!

Men jag måste diska idag. Uh! Jag har ju faktiskt tvättat redan, så jag kan ta diskandet lite senare i alla fall. Snyggingen kommer ju inte hem förrän vid elva ikväll. Så då kan jag ju ta saker lite i min egen takt i alla fall.

Läsa bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback